13 Ocak 2011

avuçlaya avuçlaya ağzıma patlamış mısır boca ederken

aklıma geldi de, lisedeyken boyle gonul rahatlığıyla habire panço (yeni nesil bunu doritos olarak bilir) yerdik ya yine de 47 kg'dım hep. sivilce yapıyodu gerçi ama o zamanlar bu pek de umrumda değildi açıkçası. özledim valla.
bu ara en çok kurduğum cümle özledim sanırım. dün gece şehnazla bir resmimizi gördüm bana çok şefkatli sarılmış onu özledim. gen gün evde çıkarken temizlikçi ayten abla allah işini rast getirsin falan diye böyle güzel dualar ede ede yolladı beni. sonra işe giderken yolda ağladım artık bana dua eden annem yok ondan bu aralar boyleyim diye. sonra elifin annesine mesaj attım bir annenin kızına dua ettiği gib beim için de dua eder misin diye. sonra hülya'ya. kaç gündür ağlak alıngan dipte bir hal.
meğer yeni bir levela geçmişim. bi kere ilaçtısevgiliydi kabullenememdi derken ben yasımı erteleişim şimdi yaşıyomuşum. sonr annemin öldüğünü kabullenmeye başlamışım. ama her ilerlemede bir gerilemeolurmuş. çok normalmiş. ben şimdi o çocukluk dönemini yaşıyormuşum. ondan böyleymişim çok normalmiş. bu dönemi atlatınca daha güçlü olacakmışım. doktor bankanserin tedavisini vermiş gibi baktım ona sevindim. içimdeki anne boşluğunu doldurmaya çalışıyormuşum ilgi ve sevgi isteyerek. ama onu kimse doldramayacağı için ben kendim halledecekmişim bunu. ottan boktan şeyler için bana trip yapmayın yani arkadaşlarım kaldıramıyorum. onun yerine hiç bulaşmayın isterseniz.
bu arada arıca yazıcam ama noel tatili çin manitayla ispanyaya gittik. ama bi kasabaya gittik yani sanmayın öyle endülüs madrid falan.
bu arada madrid havaalannda ibera'nın lounge'ında sigara içilen alan var haberiniz olsun benim gibi kepaze olmayın. alışmadık ..tte business olmuyo işte ana napçan. ben elimde bi sürü alışveriş poşeti gezip tırmalarken sigara içmek için dışarı çıkmaya uğraşırken uçağa gitmeye 10 dk kala farkettm.
borusan filarmoniye biletim vardı ama elif hasta diye gitmedim.
54 kilo falana çıktım bu arada.
yılbaşında babam ve sevgilim tanıştı.
tekrar flamencoya başlasam... ay flamenkoevindeki kırmızı flamenco ayakkabılarımı inşallah biri almamıştır ödüm kopuyo yaaa...
kurban bayramında sevgilimle antalyaya gitmiştik. golf dersi almaya başladım.çok zevkli ya cidden spomuş hiç ama hiç beklemiyordum.
aylin mailine cevap yazamadım kusura bakma bu hafta buluşalım mı?
aa 20 yaş dişim çekildi. Dr. TolgaGülçiçek. 10 numara. sağolsun.
buzdolabımız bozuldu motoru değişecekmiş 430 tl. f.ck you zaymıns.
kardeşim böcüğüm hasta kıyamamona ben. söyleedim ona ama ben bu moddayım ya eve geldim ona bakmaya çalışırkn çok zavalı hissettim bizi. koca eşek olsak da annesiz olmak bi ezikliyomuş insanı bu hayatta.
galiba gerçekten artık annemin olmadığını kavramaya ve onu çok özlemeye başladım. çok zormuş ya kıymetini bilin annenizin.
neyse optum ba bay.

Hiç yorum yok: