size çok iyi bildiğiniz bir sır vereyim mi???

hayat çok basit, onu karmaşık yapan biziz. gerçekten...

dün gece sevgilimle "çok çok thai"ye gittik yemeğe. garsonlar güleryüzlü fakat hizmet yavaş. yemekler lezzetli, menünün dışına çıkma konusunda esnekler. ana yemekler 30 lira civarında. şaraplarda ise 55-130 arası fiyat vardı yanlış hatırlamıyorsam. ama "pera thai" yine de daha iyi. bence.
aşk meşk iyi. ben onu karmaşık hale getirmediğim zamanlar :)
küçük bakkallardaki ekmek kokusunu unutmuştum ne zamandır. geçen cuma Hülya ile Art Cafe'de buluştuk. sigara almak için yaındaki bakkala girince hatırladım. küçüklüğümüzün bakkalları gibi. yavan ekmek yiyebilirim sadece. geçen gün sevgilime küçükken bakkaldan yapıp yapamadığımızı kanıtlamak, daha doğru bir ifadeyle cesaret için bazen sakız çaldığımızı anlattım. çok ayıpladı beni :) Bu arada Art Cafe'nin müthiş tatlısı"pinoli"yi hararetle tavsiye ederim size.
H&M'e gitmedim. bayrampaşa çok uzak. Aralık'ta İstinyepark'a gelecekmiş. onu bekliyorum. zaten geçen hafta bi şeyler almıştım Almanya'dan. Bu ay sonu da bu sefer iş için gideceğim. ama artık HM herkeste olacağına göre yeni durağım New Yorker.
Bu sıralar foto çekme ve yükleme konusunda çok üşengecim. enerjimi topladığımda paylaşacak çok foto var.
muhtelifler.tumblr.com yeni keşif müzik sitem. müzik zevki çok güzel olan Elif'in müzik sitesi.
kedi dili bisküvilerin üzerinde yazan İtalyan tarife göre tiremusu yaptım. evde yumurta 2 tane vardı üşendim markete gitmeye çok cıvık oldu sosu. tadını henüz bilmiyorum. likör yerine de fındık şurubu koydum. bence güzel oldu. sosu parmakladım da tadını ordan biliyorum.
bundan sonra daha sık görüşmek umuduyla geçen zamanda yazmamama rağmen beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar