kıçınızı kaşıyın nazar değmesin

bugün manita işe gitmişti çalışmaya bana da evin anahtarını vermişti ben ondan önce gidip işlerimi halledecektim. kardeş deyince benimle kal evde nolur diye kaldım ben de. ama anahtarı unutmuşum. iş çıkışı anahtarı almaya gelecekti. yani hem biz hayvanız hem de adam gelirken bana tek kırmızı gül almış elif üzülmesin diye ona da beyaz gül almış. bi de bize lizbon rezervasyonumuzu da yaptırmış aralık başına. ben agresif olduğumdan normalde onun yerinde olsam söylene söylene gelirdim anahtarı almaya. ezik mizaçlı olduğumdan da aynı şeyi ondan bekliyordum, olana bak. Allaaam şimdi kızcak bana bizim kızlar herkese anlatma nazar değcek diye ama değcek bi şey yok senelerdir herkesler hep manitasıylayken ben hep yalnızdım. yeter artık hakettim. ama siz yine de kıçınızı kaşıyın nolur nolmaz.
optum babay

Yorumlar

Popüler Yayınlar