Frankfurt`tan elloooo

29 Ekim munasebetiylen manitayla Almaya`ya geldik. malum alman kendisi. frankfurt havaalaninin lufthansa lounge`indayiz. ingilizce bi sey kalmadigindan okuyacak ben netteyim o da gazete okuyor. aramizda kalsin i`m in love :) hi hi hi :)
tam anlamiyla ne biliyo musunuz
bunca yil beklemis gibi
bekledigime degmis gibi
ben ona resmen asigim :)

h&m bu szon pek bomba degil hatta bazi urunler gecen sezonun aynisi ama sahane hirkalar var. almanyada new yorker diye bir marka var ki cok cok ufcuz ve cok guzel seyler var. ben maalesef bi sey alamadim cunku manitayla tatilde pek alisveris yapilamiyormus onu anladim. adamin bi sey dedigi yok da insan stres oluyo tabi haliylen.

bi de eskäden vakkoramada satarlardi tally weijl gibi bi marka vardi. anam adil isiktan ucuz. tavsiye ederim bakin arada guyel seyler var. misal 20 euroya cok guyel bir skinny jean 10 euroya da siyah skinny jean hatta 20 euroya da sahane bir bot aldim ki valla hic dandik durmuyo yani benden soylemesi.

ofiste blogspota giremedigimden yazamiyorum. yoksa yazacak cok sey var. ben simdi gideyim. operim hepinizi.

Yorumlar

Turuncu Gezegen dedi ki…
Çok sevindim aşk ve meşk olaylarına :)))

Popüler Yayınlar