Annem'e Mektup

Anne bugün Edirne'ye geldim. sen öldükten sonra ilk defa. sabah uyandım. şimdi annem beni balkondan karşılamayacak diye düşündüm. babam beni otogardan aldı. arabaya indiğimde ağladım ama gözlüklerimin arkasından... babama göstermedim... üzülmesin diye... sonra çok sıcak bahanesiyle eve giremedim. saatlerce karaağaçta oturduk babamla. sonra yengemlere gittik. bütün gün burada geçirdiğimiz bir aylık zamanda yaşadıklarımız film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden. hastanenin bahçesinde yaşadığımız acılar. sürekli lc waikikiye gidip birşeyler almamız. london cafede ve megaparktaki bira patatesler arabayı yolun kenarına çekip oynayışımız sonra tekrar acılar acılar acılar
senin yatışın geldi hep gözümün önününe. ne olursa olsun sana dokunabiliyorduk be anne... sarılabiliyorduk...
evde buzdolabına sarılıp ağladım biliyor musun anne...
bu gece sana sms attım anne...
anne seni o kadar çok özledim ki... bir mucize olsa da smsime cevap gelse dedim. anne nolur duy beni. seni çok özledim... ben ağlayınca ruhun acı çekiyormuş öyle diyorlar... bugün sana çok acı çektirdim anne. affet beni anne. evimizin önünde tabutu getirdiklerini görüyorum sadece eve girerken. evimiz artık ev gibi değil ki sen yokken...
teyzemi aradım bugün. yarın gelirken bana sevdiğim kurabiyeden yap diye. zaten yapmış ben seviyorum diye. ana yarısı işte insan mutlu oluyor ama kimse senin yerini tutmuyo ki... anne ne çaresiz bu acı bu biliyor musun diyecektim ki biliyorsun. anne inşallah anneannemin yanındasındır şu anda. tek tesellim o olur. anne seni çok özledim. seni öyle çok özledim ki.
biliyorum sen bizim mutlu olmamızı istiyorsun ama ben mutlu olamıyorum bir türlü anne...
17 dakika sonra doğumgünüm. senin de 52'in. bu sensiz ilk doğumgünüm. 30 yaşım bana sensizliği mi getirecekmiş anne... anne seni çok özledim. nolur bunları gör ve bana bu gece rüyamda kendini getir hediye olarak...

Yorumlar

Hulya dedi ki…
kelimelerin bittiği yer burası sanırım:((((
Turuncu Gezegen dedi ki…
Tekrar okudum yazını, yine ağlayarak.. ama bu sefer hem annene, hem anneme ağlayarak.. umarım sevdiklerinin yanındalardır..

öpüyorum seni..

Popüler Yayınlar