nerdeyse bir ay oldu

bu şarkıyı annem söylüyormuş gibi geliyor
"... kalbim... kalbim... kalbim...
dayanmak artık kolay değil
bırakacak gibisin yarı yolda kalbim..." (Fikret Kızılok)

haberler iyi değil.

21 haziran pazartesi işimden istifa ettim. evet üzücüydü.

hayatımda birşeylerin bittiği bir döneme girdim sanki. evet herşey güzel olacak dediğinizi duyar gibiyim. benim kaygım o değil. kaygım güzel olacak şeylerin de beni mutlu etmeyecek olması. herneyse bu konuda konuşmak istemiyorum. zor zamanlar...
şimdiye kadar bir tarla çekirdek yemişimdir herhalde. strese birebir.
arada eğlendiğimiz zamanlar da oluyor. ama yatağa girdiğin anda tek başınasın, kalbini yakan acıyla. zor...

Yorumlar

Ayca Karaoglan dedi ki…
Canım neler oluyor bilemiyorum... Umutsuzluğuna umarım en kısa zamanda herşeyin yoluna girmesi çare olur. Yardım edebileceğim, yapabileceğim bir şeyler olursa her zaman yazabilirsin... Öpüyorum çok...

Popüler Yayınlar