Welcome to the Club

Benim Elif, the pregnant olan hani eski ev arkadaşım olan da 30 oldu sonunda. 8 Mayıs gecesi de Kalamış Posh'ta doğumgününü kutladık. Hamile insana doğumgünü mekanı bulmak da zor oluyor doğrusu. Üstelik Böcük Aslı da hamile. 2 yüklüyle zor... :)
Posh geceleri ne kalabalıkmış öyle. Kapıda Ferrari, Porche, Lamborghini falan. Ama içeridekiler kıro geldi bana. Neyse mekan olarak hoş ama sonuçta biz iyi vakit geçirdik. Yemekler de güzeldi.
Neyse Ebru Hanım bana yukarıda gördüğünüz t shirtü yaptı Elif için. Pasta kesilirken giydi hem hatta doyamayıp ertesi gün edas doğumgününde ve anneler gününde de giymiş.
Aşağıdaki t shirtü de bebiş Melis için yaptı.
Daha önce bahsetmiştim, Allah'ın peçetesi demeyin çok havalı oluyor yaaa, çok övgü alıyor, demedi demeyin.
Ebru Hanım'ın tekrar ellerine sağlık. Hepsini ac-cayip beğendik.
Hee bunu da İrem'in peçetesiyle yollamıştı ya Ebru Hanım hani kotun üstüne takmıştı İrem de kaybolmuştu. Yeni siparişlerimle yenisini gönderdi sağolsun. işte budur... göründüğünden daha fuşya.
Bunu da anneme yaptırdım. Üstündeki de kardeşim Elif ve ben.
Ben böyle alemlerde aktıktan sonra, sonunda, ALES'le ilgili yazımı hatırlayanlar bilir, ALES'e girdim pazar sabahı, sabahın körü. tabi ki yetiştiremedim. kare kökünü hesaplamayı unuttuğum için kendimi esefle kınadım. İnanamadım. Neyse oluyomuş, yapçak bi şey yok. 80 üstü alsam iyi olurdu ama olmayacak sanırım. benden size tavsiye benim gibi kendinize güvenmeyin, formüllere bakın en azından.

Yorumlar

Popüler Yayınlar