Bekarlığa Veda Olayı

İlkin Zenushka'nın bekarlığa vedası olmuştu. O zamanlar tecrübesizdik tabi kafamıza bir taç takmıştık. Ama önce bizim terasta sonrasında da "Love"da ciddi anlamda çılgın bir eğlence yaşamıştık.
Sonra Ayşegül'ün bekarlığa vedasını yapmıştık bu Ekim başında. Onda da çılgın giyim konsepti yapıp kına gecesinden sonra Mojo'ya gitmiştik. O d açok eğlenceliydi ve şekilsel olarak biraz daha atraksiyonluydu.
Şimdi de İrem'in bekarlığa vedasına sıra geldi. Bu sefer biraz daha tecrübeliyiz. Ama her zamanki gibi ben yine zamansızım. O yüzdne iş arasında hep birşeyler yapmaya çalışıyorum. Hava sebebiyle terasta birşey yapamıyoruz. Yemek sonrası çılgın eğlence olacak. Detaylar sonra.
Dedik ki herkes kendisine bir t shirt yapsın geceye uygun. Gelininki de benden olacak. İlkin aşağıdkai resmin üzerine "Ağalar İstanbul Nere" yazdırıp t shirte bastıracaktım fakat aşağıdaki muhteşem sahnesinin doğru düzhün bir resmini bulamadığımdan yattı bu fikir.
Hatta kendiminkine de aşağıdaki resmi bastırıp gösterelim ana yazdıracaktım. Ama dediğim gibi hevesim kursağımda kaldı.
Türk filmi konseptinden gidersek aşağıdaki de olabilirdi birilerine...
Sonra Elif'im aşağıdaki versiyonu yaptı ama vazgeçtik. Ne yapacağım diye kara kara düşünürken, üstelik bu saat olmuş hala çalışıyorum çıkıp La Senza'ya falan da bakamıyorum Hülya'nın tevsiye ettiği bir yere sonunda bakabildim ve süper şeyler buldum. Detaylarını önümüzdeki hafta yani partiden sonra paylaşacağım sizinle.
Öyle yani, bir işi bitirmiş olmanın huzurundayım. Bir de ofisteki işler bitse...

Yorumlar

Popüler Yayınlar