24 Nisan'da Edirne (2010)

23 Nisan'da kuzenimin kızını parka götürdüğümüzde, 4 yaşındkai Gaye, kardeşim ve ben tramboline binip zıpladık. Anne ve babam utandılar mı acaba benden :) Dışarıda benden küçük insanlar çocuklarını izlerken ben onların çocuklarıyla zıplarken :) Aman neyse biz lisedeyken de aynı parkta zıplardık... İçimdeki çocuğu koruyabilmişim bazı noktalarda değil mi ama :)
24 Nisan'da Meriç nehri kenarına gittik. Çok kalabalıktı ama gittik. Hem haftasonu Edirne'ye ziyarete gelmek isterseniz size de rehber olsun görün bizim medeni Edirne'miz ne yeşil, ne güzel bir yermiş.
Biz otururken birileri Kibariye açmış dinliyordu. Allah'ın emri, Volkan'ın dediğine göre i-podunda oyun havası olan tek tanıdığı benmişim.
Ankara'ya giden Hülya ile Selma Abla bana Yasmin Levy cd'si göndermiş, tabi ki çok güzel. Tekrar teşekkürler Selma Abla.
Ayşe de Venedik'ten goldol ve gondolcu getirmiş, ama ben onu akşam magnet zannedip buzdolabına yapıştırmaya çalışırken iki sivri köşeyi ve gondolcuyu kırdım :( akşam kardeşim capanla yapıştırmış Allah'tan. Tekrar teşekkürler Ayşe.

Yorumlar

Popüler Yayınlar