Salı Gecesi Kuzguncuk Sokaklarında

Bizim ev Kuzguncuk ana cadde üzerinde. zaman zaman, gecenin 4'ü, pazar sabahı gibi zamanlarda bir alarm çalar, polisi ararım falan, yarım saat çalar, sonra susar. Bendeniz sinir krizi geçiririm. Sonra bunun Tribeca Reklam Ajansının alarmı olduğunu öğrendim. Çeşitli küfürler içeren bir kağıdı kapılarının altından atmayı düşündüm ama sonradan üşendim. Hayır alarımına sahip çıkamayacaksan neden alarm taktırırsınki.
Efenime söyleyeyim Salı gecesi saat 10:00'a doğru alarm yine başladı. Terasta sigara içiyorum, öçalıyor. 10'a 5 kala gibi yattım hala çalıyor. Polisi aradım hala çalıyor. Ama saat çok geç değil ya yarım saate geçer diye düşünüyorum. Ayol 1 saat oldu susmuyor. 3 kere polisi aradım. Sanıyorum ki Tribeca. Taksi durağını aradım iki kez meğerse bir arabanın alarmıymış. Kuzguncukta park sorunu olduğundan kimbilir nerede oturan biri bıraktı arabayı. ÖÖÖÖÖFFFF!!! Taksi durağı dedi ki polisler geldi gitti. En sonunda dayanamadım aşağıda gördüğünün pijama üstü kırmızı gocuğumla indim sokağa.
Meğer hemen bizim evin önünde bir arabaymış. O sinirler bir tekme savurdum arabaya. Yanda duran adam "o ha" dedi. Tekrar polisi aradım, plakayı verdim, bulun sahibini arayın dedim. Adamlar dedi ki polisler geldi baktı gitti bir şey yapmazlar. Çkemiyorlar falan dedi. Neyse ben sallamadım bunları. Sonra polis otosu geldi, o sinirle dedim halime bakın, burası benim evim 1 saattir çalıyor bu. Ambale oluyor insanın beyni inanın. Neyse bu arada az önceki amcayla polisler kavga etmeye başladı. başka komşular geldi, cama çıktı, sanırsınız sokakta şenlik var. Kavga kıyamet, kalabalık. Bu arada arabanın sahibi geldi. Ben okkalı bir "şerefsiz" patlamanın hayalini kuruyorum adama. bir de tehdit savuracağım, diyeceğim ki "bir daha olursa yeminlen balyozla girerim arabana". napıyorsun kardeşim diye bir döndüm ki, kardeşim arkadaşının bizim arka sokakta oturan ve bize gelmiş olan bizi de evine yemeğe davet emiş olan abisi. çocuk beni görmedi. ben de içime atıp, kıçım kıçım eve döndüm.
Yatağa yattığımda hala kulaklarımda alarm çalıyordu...

Yorumlar

Popüler Yayınlar