Öylesine

önümde beni bekleyen 2 tane hayvani sözleşme ve yarınki genel kurul feci darmakta beniiiii... benim içimde iki kişi var. biri lay lay lom zeynep öbürü avukat zeynep. bazen bu ikisi feci çatışıyorlar ama son yıllarda hep avukat zeynep galip geliyor. ben ne zaman bu kadar çalışkan ve sorumluluk sahibi oldum yaw... Yatağımı bile toplamazdım ne güzel günlerdi şimdi yatağımı toplamazsam bütün günüm kötü geçermiş gibi salak koşullanmalarım var. Öğrencilik yılları ne güzeldi deeel miiii? Zaman geçtikçe bu iki barışmaya başladılar ama biliyorum :)
Kardeşim bir kitap okuyordu geçenlerde bana anlatıyor; kitapta diyormuş ki reenkarnasyon aslında eş zamanlı birşey yani aynı anda iki farklı bedendesin gibi... benim öteki bedenim kesin böyle prenses ya da milyarder kızı/eşi falan benim bedenimde unutuyor nerde olduğunu, benim bu hal ve tavırlar bunu hissettiriyor bana.
Şuraya gidesim var. Güney İtalya olur kendisi.
PS: bu haftasonu tekrar yelkene başlıyorum. OLEEEEEEEEEEEEEYYYYYY :)))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar