22 Mart 2010

Mart Ayı Doğurgan Ayı Değil Sevişgen Ayıdır

Amma velakin herkesler bu sıra doğmuş. Sırf bu haftasonu 3 doğumgünü var. İkisi çok yakınımım öbürüne gidemedim ne yapayım artık. Kart bastırıcam kendime, düğünlere, partilere vs gidiler, itinayla insan eğlendirilir deyü. Akat bak.
Cumartesi bizim ev kabul günü gibiydi zaten. Son misafirler de gidince ben de dışarı çıktım. Taksim Kitchenette'te küçük bir yemek sonrası Klup Karaokeye gittik. Şu odalardan bir tanesine. İnmedim sahneden canım, ne bekliyordunuz ki... Doğumgünün tekrar kutlu olsun böcüğüm (bkz. www.evimizinherseyi.com)
Pazar da süper abla Cansen (hani Cosmo'da çıkan, o da Türkiye Haber Ajansı'nda yazıyor bu arada) kardeşi canım Aslı'ya sürpriz bri parti verdi evde ama ne parti. İspanyol gitar çalan amcayla latin şarkılar söyleyen melez sanatçılar mı istersin, karaoke mi istersin, Cansen'in korkusundan önünde 2 saat bekleyip dokunamadığımız inanılmaz yiyecekler mi dersiniz, evdeki süslemeler vs süperdi.
Eve döndüm yeni komşi geldi kahveye öyle geçti bu haftasonu...
Üşenmesem bi dinlenebilsem neler yazıcam size, ne resimler koyacağım ama bunun için biraz ev hanımı olmam lazım sanırsam. Geçti beim kariyer şeysim biliyo musunuz? Çalışınca oluyo işte görüyoruz eee tamam sonra... Böyle ömür mü geçer? Ne gerek var? Olmasın LV'm, olmasın Prada'm huzum olsun vallahi yaaa, amaaaan bu ne be!!!

Hiç yorum yok: