Londra Rehberi - 8 - Royal Academy of Arts

yazın summer exhibition'ınını gezememiştim ama bu kez Anish Kooper sergisini gezebildim. amatör bir sanatsever olarak anish Kooperın çalışmalarının beni bile etkilediğinin benim bile kendimce anlamlar çıkarmamı sağlayabildiğini söyleyebilirim. ama ne yazık kı 11 aralık 2009'da sona erdi. Ama eminim başka bir yerdeki başka bir segisini denk gelebilirsiniz başka bir zamanda :) Herneyse her Londra seyahatinizde gezecek mutlaka bir şeyler bulabilirsiniz Royal Academy'de. Picadilly Caddesi'nde Fortnum&Mason'un karşısında. The Wolseley'de bir kahvaltıdan sonra gezebilirsiniz burayı. Ayrıca arka tarafından New Bond Street'e uzanan yol bir kuyumcular cenneti. New Bond Street ise markalar cenneti. Neyse Royal Academy'nin arkasında Old Burlington sokağının köşesinde Cecconis isimli harika bir cafe/bar keşfettim. İçeri girmedim ama gerçekten harika gözüküyordu. İçerideki insanlar da öyle.


Ben ordayken patlamalardan biri oldu...
Karşıdan baktığımda bunun delik olduğunu algılayamadım. Başım döndü. Astigmatım sandım. Renk oyunu sandım. Yaklaşmaya kortum bunun boyle bir delik olduğunu anlayınca. bu kadar heycetli ve ürkütücü bir eser... vay ansını... tate modern'deki Miroslaw Balka'nın How It Is adlı eseri de tuz biber ekti bu hislerime.

Royal academy için online bilet de alabilirsiniz internet sitesinden. ayrıca Fortnum&Mson'da veya başka restaurnatlarda öğle yemeği içeren paketleri de var.

Yorumlar

Popüler Yayınlar