Londra Rehberi - 7 - Yauatcha

uzuuun bir aradan sonra hepinize tekrar merhaba. 2010 güzel başladı ama aralarda biraz karıştı. neyse ben ilk 15 günde 3 şişe şampanya, bol bol arkadaş sohpetleri arada scotchta sabahlama, avatar, annemin kan değerlerinin düşmesi, iş sebebiyle gözyaşı, avatar, dostlarla bol vakit, kazıkçı moral bozan falcı derken 17 günü devirdik. anlayacağınız yazmaktan çok yaşamakla meşguldüm :)
btw elifim, the ex home-mate olanın kızı oluyor ki bu harika bir haber.
dönüşümü Londra'daki favori restaurantımla yapmak istedim. Soho'da yer alan Yauatcha bir çin restaurantı. Ortakları aynı zamanda Hakkasan'ın da sahipleri. Haliyle içeridei çalışanlar ağırlıklı olarak Çinli ve Türk. Hayatınızın en güzel ördeğine hazır olun. Benim her gittiğimde mutlaka uğradığım bir yer. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Aşağıda görmüş olduğunuz default önden gelenler. Değişik bir tür salatalık ve sosları. Şahane.

son gittiğimde dim sum yemediğim için onların fotoları yok. ama ben genelde yengeç ve karides ihtiva edenleri yiyorum. Neyse burada ana yemek olarak yemeniz gereken şey crispy duck. yemekler ortaya geliyor ve bölüşüyorsunuz. şahsen ben aşağıda gördüğünüz çeyrek ördeği tek başıma yedim dim sum da yemediğim için. Siz bakın durumunuza göre artık. Bunu yedikten sonra zaman zaman aşereceğinizi, başka hiçbir ördeği de beğenmeyeceğinizi unutmayın.



Sonrasında da orkideli yeşil çay yoksa yasemin miydi neyse orkideli bir çay içtim. o da çok çok güzeldi.
Adres: 15 Broadwick Street London W1F ODL
Tel: 020 7494 8888
Gitmden önce rezervasyon yaptırmanızı tavsiye ederim. Ancak erken giderseniz veya belli bir saatte kalkmayı gözalırsanız rezervasyonsuz da şansınızı deneyebilirsiniz.
Fiyatlar nasıl derseniz Hakkasan'a göre oldukça ucuz. Düşük Türk Lirasına göre ise pahalı elbette.
Örneğin bahsettiğim çeyrek aromatic duck 15 pound, extra lavaş ekmeği isterseniz 1.5 pound, kadeh şarap 10 pound civarı, orchid pao chung 4,30 pound. % 12,5 servis fauraya ekleniyor. Ama her kurşunu hakettiğini söyleyebilirim.
Ben bir küçük gurmeyim, diyar diya gezerim... :p

bu gördüğünüz teapotlar da 90 pound civarına satılıyorlar :( Japon centerdan aldım ben de 8 pounda :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar