Londra Rehberi - 10- Regent Street

Geldik alışverişin cenneti Regent Street'e. Burası kısmen Picadilly Caddesinin paraleli. Picadilly Circus'u Oxford Street'e bağlayan cadde. Yautcha'ya da bu caddeden sağa saparak ulaşıyorsunuz misal. Buradaki H&M oldukça büyük. Daha kalsik parçalar var. Plaza bayanları sözüm size. www.zelfist.com da Elif'in anlattığı Londra alışveriş rehberindeki çoğu mağazayı burada bulabilirsiniz.
Çocuğu olanlar bu sözüm size, biraz ykarıda sağda Hamley's adlı amış oyuncakçıdan alacaklarınızla adece çocuklarınız değil siz de çok eğleneceksiniz. Ah bee amma reklam yaptım sanırsın Hamley's bana sponsor olmuş.
Adres: 188-196 Regent Street London W1B 5BT üstelik buradan alınan tax freeleri koydukları zarfa havaalanındaki tax free noktalarını gösteren haritaları da ekliyorlar.
Sakin olun herşeyi anlatacağım. Yeni öğrendiğim bir gerçek var ki 100 poundun altındaki alışverişlerinize ait tax freelerinizi işte bu regent street'teki bir lokasyondan alabiliyorsunuz.
Adı: Thomas
Adresi: 13 Maddox st. Open: 9 am-5:30 pm Monday to Friday. aaaa bi dakka ya 100 pound ve 1000 pound arasıymış ah allah bi kahretmeye havaalanında o kadar bekledim.
locationlar için web adresi: www.premiertaxfree.com
tel: + 44 (0) 845 129 8993
Terminallerde girişte var. Ayrıca pasaport kontrolünden sonra da var.
Kurt Geiger diye bir ayakkabıcı var misal Londra'ya göre ucuz ayakkabılar. Üstelik güzel de. Ted Baker var çok güzel deripostacı çantalar vardı erkekler için. 110 pound civarı idi fiyatları da.
Bu arada Oxford Street'teki Aldo'da çok yakışıklı erkeler vardı. İnanamadım. Sürekli de yenileri gelmeye devam ediyordu. Enteresan yani. Neyse öyle yani Regent Street mutlaka gezilmeli.
Ayrıca Regent Street üzerinde solda Cocoon adlı sushici var. denemedim ama güzel duruyordu.
Regent Street'e Uniqlo diye bir mağaza vardı. Ben kaale almamıştım ama alsaymışım keşke. Hem de o sırada meğer Jil Sandler tasarımları satılıyormuş içeride üstelik çok ucuzmuş. Ben ettim siz etmeyin girin gezin o mağazayı.
Londra'da zincir bir hint restauntı var. daha doğrusu şöyle zincir değil de sahipleri aynı. en ünlüsü Amaya. Michelin yıldızlı. Onu ayrı bir yazımda anlatacağım. Nefis yemekler tek kelimeyle. Ama çok pahalı. Rezervasyon da şart.
Bunlardan biri de the Veraswamy Restaurant. Regent Street'te solda biraz içeride.
Adres: Mezzanine Floor, Victory House 99 Regent Street W1B 4RS
tel: + 44 (0)20 2077 341401
öğle ve akşam yemekleri için açık sadece bilesiniz.
Merak edenler için diğeri de Chutney Mary: adres: 535 Kings Road, Chealse tel: + 44 (0)20 7351 3113 bu da öğlen ve akşam açık.
Bir de Masala Zone diye daha ucuz zincirleri var. O da 3 yerde var. Soho (Marshall Street W1F 7ER tel: 020 7287 99 66
diğeri Earls Court'ta. 147 Earls Court road SW5 9RQ tel: 020 7373 0220
Diğerini yazmamışım benim güzergahımda değil diye sanırım.Onu da google'layıp bulursunuz artık.

Yorumlar

Popüler Yayınlar