Londra Eventleri

geç olmadan yazayım

Tate Modern'deki Miroslaw Balka'nın "How it is" adlı eseri 5 Nisan 2010'a kadar görülebilir. Korkmayın. Sonuna kadar gidin. ben bile gidebildim. Bu ücretsiz. Kalıcı sergi de ücretsiz. Artık siz gittiğinizde geçici ne varsa ona para verirsiniz bir tek.

Tate Britain'de 31 Ocak 2010'a kadar Turner and the Masters adlı sergiyi gezebilirsiniz. Sergide Canaletto, Rubens, Rembrant ve Titian'ın eserlerini bulabilirsiniz. 12,50 pound bilet fiyatı.

Tate Modern'de 21 Şubat 2010'a kadar Independently Modern adlı sergiyi gezebilirsiniz. bu sergide Vanessa Bell, Gwen John, Ethel Malker, Laura Knight ve Frances Hodgkins'in eserlerini bulabilirsiniz.

Yine Tate Modern'de 18 Nisan 2010'a kadar Early Bacon sergisini gezebilirsiniz. İsminden de anlaşılacağı üzere Francis Bacon'un pek görülmemiş tasarımları ve fotoğraflarını görebilirsiniz.

Tate Modern'de 13 Şubat 2010'a dek Sublime isimli sergiyi gezebilirsiniz.

Tate Modern'de 22 Ocak - 3 Mayıs 2010arası Level 2'de Michael Rakowitz sergisini gezebilirsiniz.

Tate Modern'de 5 Nisan 2010'a kadar Level 5'te No Ghost Just a shell sergisini gezebilirsiniz. Bunu yazın gezmiştim ben. Fransız sanatçılar Pierre Huyghe ve Philippe Parreno 1999 yılında Annlee denilen manga karakterinin telif hakkını almışlar. ve sonrasında bu 2 sanatçı ve başka sanatçılar da Annlee üzerine pek çok eser vermişler (video, resim, heykel vs) Ama kesinlikle görülmesi gereken bir çalışma olduğunu söyleyebilirim. ben çok beğenmiştim.

Nisan 2010'a kadar Scale sergisi 3. katta gezilebilir.

Tate Modern ve Tate Britain arasında feribot var. Ama bir gününüzü ayırın her birine ayrı ayrı derim ben.

Ayrıca film gösterileri ve söyleşiler de var bolca ama üşendim artık yazmaya.

Yarının pazartesi oluşu şimdiden germeye başladı beni. ah şampanya olaydı şöyle yarı tatlı bir rose..

Yorumlar

Popüler Yayınlar