Viva Los Vivancos

Geçtiğimiz pazar gecesi yani 27 Aralık gecesi Cemal Reşit Rey'de bir gösteri vardı. Saat 20:00'de. Gösteriyi yapan grubun adı Los Vivancos. İspanyol 7 taş gibi kardeşin flamenko gösterisi. İlkin bir şarkı söyleyerek başladılar showa. Bir kere klasik flamenko değil. Elektronik müzik aletleri hakim mevzuya. Keyboard, batari falan bile var. Bu kardeşler hem şarkı söylüyorlar, hem enstrüman çalıyorlar hem de dansediyorlar. İlkin beni sıktı show. Komik olmaya çalışan garip gösteriler de var. Allah Allah bu salon da niye bu kadar dolu falan derken aşağıda resmini gördüğünüz kişinin solosuyla gerçekten güzel bir flamenko gösterisi izlemeye ve güzel flamenko müziği dinlemeye başladık.
Sonrasındaki yine aralarda sakil showlar derken benim bu 7 kardeş arasından en beğendiğim üstsüz bir flamnko gösterisi sergiledi. O vakit ben uyuşmaya başladım zaten. Buradan sonraki eroktik olacak uyarmadı demeyin. Bir erkeğin Victoria's Secret defilesini canlı izlemesi neyse bu da bir kadın için o. Ben mekandan ayrılıp eve vardığımda bile hala heyecanlıydım sanırım. Fizikleri sanatlarının önüne geçti. Boşversenize kimin umurunda. Bir dahaki sefere en önden izlemeyen, sahneye de atlamayan ne olsun yani.
7. sınıftaki Tarkan konserinden beri böyle sapıtmamıştım :) Bu sefer yaş da büyüyünce farklı bir sapıklık oldu tabi. Anam analar neler doğuruyor.
Sonra hepsi birden üstsüz dansettiler. Resimler biraz uzak ama ben susayım onlar konuşsun. Bir dahaki sefere sakın kaçırmayın kızlar.
not: resimlerde en sağda yer alan benmkisi işte. bazıalrında da keyboard çalıyor.

Yumartaya can veren Yüce Rabbim neler yaratıyor diyerekten son noktayı koymadan önce şunu söylemek isterim ki bir noktada bunlar sağdılar seyircilerin arasına bir tanesi bize çok yaklaştı (hayır üzerine atlayabileceğim kadar değil maalesef ama kenarda oturuyor olsaydım atlardım bu da size ders olsun en ön ve kenardan bilet alınacak) biz böyle İrem'le yehoo, oley, woow diye çığrınırken (CRR'da düşünün kepazeliği) bizi farketti döndü öpücük attı. Galiba bizden hoşlanıyo :) ha haaaa

Yorumlar

Popüler Yayınlar