Sarközi & The Gypsy Devils Orkestrası

biletix gereksiz bir işlem parası aldığından, iş kuleleri de dibim olduğundan bu konserin biletini almaya gitmiştim iş kulelerine. gitmişken lise arkadaşım Pelin'le de yemek yedik. Acayip güzel kız muhabbeti yaptık :) Ara bilgi İş Kuleleri'nde öğle yemeği için iyi alternatifler var. Benim tercihlerim 1) Divan (zeytinyağlı ve sıcak ev yemekleri mevcut) 2) Çeşni's (Gayet güzel ev yemekleri var) 3) Sushico.
Neyse konuyu dağıtmayayım iş kulelerindeki biletix saat 13:30-14:00 arası yemek yiyormuş. benim haberim yoktu sizin haberiniz olsun. Bu ulvi bilgiyi de paylaşayım istedim sizinle.
Neyse bu öğlen Hülya'yla yine gittik bu sefer alabildim biletimi.
Eğer dünya müziğinden hoşanıyorsanız ve 29 Aralık'ta müsaitseniz siz de gidebilirsiniz.
Nedir mevzu?
SARKÖZİ & THE GIPSY DEVILS ORCHESTRA
29 Aralık 2009 20:00
STEFAN BANYAK keman
EMIL HASALA keman
ERNEST SARKÖZI çembalo
ZOLTAN GRUNZA klarnetS
ilvia Šarközi viyolonsel
Jozef Farkaš viyola
ALEXANDER MIHOK kontrbas
TIBOR LEVAI kontrbas
Çigan müziğine yeni bir soluk getiren ve onu dünya müzikleriyle buluşturan Sarközi liderliğindeki Gypsy Devils Orchestra yılın son konserini size unutulmaz kılacak! Müzik eleştirmenlerine göre günümüzün en iyi dünya müziği topluluklarından olan Gypsy Devils, Slovak, Rus, Macar, Yunan, Yahudi ve Roman geleneksel şarkılarından caza, klasik müzikten film müzikleri ve operetlere uzanan zengin repertuarıyla fırtına gibi esiyor. ABD’den Çin’e uzanan bir coğrafyada Londra’nın Kraliyet Operası’ndan Münih’teki Hans Max Salonu’na kadar en saygın müzik merkezlerine taze sesini getiren topluluk, birbirinden orijinal besteleri, yenilikçi düzenlemeleri ve hiç görülmemiş müzikal kombinasyonlarıyla yepyeni bir Roman orkestrası imajı oluşturdu ve albümleriyle birçok platin plağın sahibi oldu. Tüm dünya onlarla coşarken, şimdi tam da yeni yıl öncesi sıra sizde...
Not: Ofisten kızlar Mapa outlete gittiler Seyrantepe'deki, ne kadar alışveriş halim yok anlayın hiç gidesim gelmedi. Harvey Nichols'daki % 50 diamond indiriminden de bi şey almadım, mangodaki indirimden de.
Not 2: Aslında dün akşam bazı şeyler aldım. Ama onun yazısını haftasonu yazacağım vakit bulabilirsem.
Not 3: Yaban olduğumdan yine tek başıma bilet aldım. ayarlayabilen arkadaşlarımı bekliyorum. Pelin konuşmuştuk seninle belki gelebilirsin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar