Damn 2009

Eveeet!!! Geldik senin de sonuna. Bak, düşmez kalkmaz bir Allah. Hiç bitmeyeceğim sanıyorsun ama sen de bitiyorsun. Belki de senin suçun yoktur ama hayatın boktan bir dönemine denk geldiğinden ben günah keçisi olarak seni seçtim sanırım.
bu akşam da işten izin alıp erken çıkamazsam, senin son saattlerini yolda geçirirsem anlayacağım ki sorun sende. ama olsun ben de 2010'un ikinci yarısında 31 yaşıma girdiğimede şahane hayatımın içerisinde yaşımı temsilen üçün biri hareketini yapacağım sana. aklıma gelirsen tabi. ha ha....
yeni yılla ilgili beni en mutlu eden şey, tekrar umutlu olmam. umutluyum, sevgi doluyum. bunları muhafaza etmeyi başarısam herşeyin de yolunda devam edeceğini biliyorum.
ayrıca da bu kez bir değişiklik yapıp şimdiden Allah'a teşekkür edeceğim. Ne için mi aşağıdakilerle sınırlı olmamak üzere aşağıdakiler için;
- 2010'a girdiğimiz yılbaşında bana çıkan ikramiye için. Az da olsa beni mutlu etti.
- Annem sağlığına kavuştuğu için
- Maaşım ve pozisyonum arttığı için
- 5 kilo verdiğim için
- spora düzenli gidip çok fit olduğum için
- kardeşim maaşını düzenli alabildiği bir işe dahip olabildiği için
- Flamenkoya ve yelkene devam edebildiğim için
- yazki şahane yelken tatilim için
- fotoğraf çekmeyi öğrenmeye başladığım için
- dargın olduğum kimse kalmadığı için
- alışveriş yapmayı azalttığım için
- bu harika manita için (tabi ki birbirimize çok aşığız)
- bu muhteşem ve istediğim gibi para harcayabildiğim New York seyahati için (iki üst maddeyle çelişti ama olsun o genel bu özel)
- bu sefer Paris'e manitamla gelebilip harika vakit geçirdiğim için
- daha az çalışarak daha çok şey öğrendiğim, daha verimli çalıştığım, daha çok para kazandığım bu harika iş için
- dostlarımın hepsi yanımda olduğu, beni sevdiği, sağlıklı ve mutlu oldukları için,
- seni sevdiğim ve beni sevdiğin için
sana çok teşekkür ederim Allah'ım. Ve bana yukarıda saydıklarımın hepsini veremesen de sana kızacak değilim.
Bana bu yöneti öğreten sevgili arkadaşım Figen'e de buradan sevgiler.
Herşey bir yana benim için ve biliyorumki etrafımdaki pek çok insan 2009 pek çok sebeple sıkıntılı geçti. Hepimiz için dileğim 2010'un biraz olsun rahat nefes alabildikleri, başlarını yastığa huzurlu koyabilip deliksiz uykular uyuyabildikleri, mutlu ve huzurlu ve sağlıklı bir yıl olur umarım. Bunlar olduktan sonra da başarı, para, kariyer, aşk meşk de gelir zaten.
Hepimize iyi yıllar...

Yorumlar

Popüler Yayınlar