11 Kasım 2009

Vücut Kompoziyonu Analizi

yıllar sonra yine yapıldı. zaman içerisinde gelişme göstermişim üstelik bir senedir spor bile yapmıyorum :)
Bi kere metabolizma yaşım 27 çıktı ki bu çok sevindirici. Artık 27 yaşındayım desem yalan söylemiş olmam sanırım.
İdeal kilom 61.26 imiş :) Bu demektir ki daha yaklaşık 8 kilo alanilirim :) Allah korusun..
Obezite derecem 13.24 imiş.
Kilom düşük. Yağım normal (% 26,90). Olması gereken aralık 22-28 arası imiş. Benim biraz düşürmem lazım işte bunu. Özellikle karnımdakileri. Zaten başka bir sorunum yok :(
Yalnız enteresan olan şu ki, sıvı oranım da düşük çıktı. Ben ki hergün en az 1,5-2 litre su içerim. BAzı günle rçok daha fazla. Yazın 3 litre falan hatta. Ben de bile düşük çıktıysa su içmeyen arkadaşlarım sizi uyarıyorum kimbilir ne haldesiniz. Su için en iyi çözümüm yanımdaki 1 litrelik su şişem. Öğlene kadar 1 litreyi bitirmek hedefim genelde. Öğleden sonra da 1 litre yine. Sabah kalktığımda da 1 veya 2 bardak su içiyorum. Yine de azmış demek inanamadım.
Sonuç olarak herşeyim normal ve sağlıklıyım. Şükürler olsun. Hamdolsun hatta.
(Şükürler olsun bu kadar yeter teşekkürler demekken, hamdolsun teşekkürler ama biraz daha olsun demek gibiymiş. alın size secret. hamdolsun deyin yani:)

Hiç yorum yok: