Seloş'un Elbisesi

Cumartesi gecesi üniversiteden arkadaşım Selin'in doğumgünü vardı Leblon'da. Liseden bir arkadaşımla birlikte gittik saat 11 civarı ki aman Allah'ım o Asmalımescit'in kalabalığı karşısında şaştım kaldım. Hatta o ha falan oldum. Bir uçtan bir uca yürümek yarım saat sürebiliyor. Köprüde kaza olmuş, Cuma gecesi iş çıkış saati gibi varın siz düşünün gerisini. Leblon güzeldi hatta biz 12:30 civarı mekandan ayrılırken daha da kalabalıklaşıyordu. Sigara yasağı sebebiyle herkesin sokakta olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Hava da güzeldi tabi. Neysem Seloş'un elbisesi çok güzeldi bakın resmini kodum buraya sizin için. Sordum nerden bu bazım deyü, arkadaşı Çağla'nın tasarımıymış efenim. Ben çok beğendim. Çağla daha önce moda ve iletişim sektöründe çalışmış. Sonra kendi koleksiyonu için kendi işini kurmuş. İyi de yapmış. Ayrıca tüm elbiselerden de tek beden dikiyormuş. Pişti olma ihtimali çok düşük yani. Çağla ile irtibata geçmek istersek diye Selin'den e-mail adresini aldım. Çağla: cacab@hotmail.com
Leblon'dan sonra biz Haluk'la (bkz. Ergene Uzunköprü Köftecisi ve Trak Ajans) buluştuk. Bir süre Tünel meydanda takılalım dedik ama bira almayı beceremedik. Keve'nin bahçesinde yer bulduk ve orada konuşlandık iki saat kadar. Eski dostlarla sohpet güzel oldu. Sonra da evceezimize gittik zaten evde de Günseli vardı biraz da onunla sohpet ettik oldu mu sana saat sabah 4:00. Bir cumartesi gecesini de böyle noktaladık.

Yorumlar

biu dedi ki…
çağla'nın cicilerine bayılıyorummm!!! ben de istiyorum bitane :)

Popüler Yayınlar