Öğlen

Harvey Nichols'un içindeki ReVive ürünleri ile ücretsiz cilt bakımı randevum vardı. Çok öyle cilt bakımı gibi değildi maske krem falan ama pelte gibi oldum resmen. Hala da öyleyim. Yeminlen çıktığımda yürüyemiyordum öyle bir hal yani anlatamam.
Camel rengi paltı arıyorum. Hani bu sezon çok modaydı. İstediğim gibisini geç nerdeyse hiçbir yerde yok. Max Mara'da 3.000'lik var bi tek vitrinde mankenin üstünde duran, o güzel ama güzel yani. Neyse dedim deniyeyim belki güzel durmaz, ki nitekim durmadı gibi ama büyük bedeniydi. Vitrindeki 36 çıkaralım mı dedi, çıkarmayın dedim. Aramaya devam. Bi de camel palto diyorum herkes pantalon anlıyor yaaa. Pelte gibi oldum ya ondan konuşamıyorum da herhalde, anlamıyo kimse. Ay işkence çekmekteyim.
Böyle kokoş olsam, zengin kocam olsa. Bu sabah spora gittim misal. O zaman sabahın 7'sindeki derse değil de 11'deki derse girsem. Çıksam kendime camel palto arasam. Bulamadım Nişantaşına gitsem. Bulamadım İstinye Parka. Bulamadım New York veya Parise. Ta ki aradığım paltoyu bulana dek. Sonra cilt bakımına gitsem. Oksijen terapi, masaj allah ne verdiyse artık. sonra da bütün öğlen uyusam. Amaan neyse yaa buna da şükür.

Yorumlar

Popüler Yayınlar