Hastane yollarında alışveriş

Aslı'mın 4 aylık Kerem'i dün ameliyat oldu. Kıyamam ben ona minnoşum benim ya bi tatlı yatıyo küçücük görseniz. Maşallah tontiğime.
Neyse Amerikan Hastanesine giderken yolda Kristal Küre'nin bahsettiği http://kristal-kure.blogspot.com/2009/10/bu-ayakkablar-gercekten-farkl.html ayakkabıcının önünden geçiyorum. ilkin şunu beğendim ama 36 numarası nedense biraz büyük gedi. Çok benzeri başka bir 36'yi denedim o oldu. Ben de onu aldım aşağıda gördüğünüz üzere. İşe gelirken de giydim, ofiste de masamın altındaki topuklularımı giydim. Onlar da çok güzel değil mi? Nine West bu sezon. Hala bulabilirsiniz yani. Süeti de var ve topuğu deri o da çok güzeldi ama bu daha iyi durdu ayağıma o sebeple bunu aldım. Neyse sabah sabah ne uzattım yaa. Dieceğim o ki City's'in arka tarafında Different diye bir ayakkabıcı var. Gördüğünüz babetler gibi güzel ayakkabılar var. Üstelik de çok ucuz.

Yorumlar

KRİSTAL KÜRE dedi ki…
bunu yeni görüyorum. güle güle giy :)

Popüler Yayınlar