10 Kasım 2009

Eski Bir Arkadaş

Dün Kanyon'da üniversiteden eski bir arkadaşıma rastladım. Adı S. diyelim. S ile ikinci sınıfın sonunda samimi olduk. 4 üncü sınıfın ortalarına kadar da devam etti bu samimiyetimiz. Çeşitli sebeplerle aramız bozuldu. Daha sonra da pek çok dedikodusunu duydum hakkımda yaptığı. Bu arada kendisi tarafından bolca kullanıldım. Belki amacı bu değildi ama netice ona vardı.
Aylar önce S ile yine Kanyon'da karşılaşmıştık. Beni gördüğüne çok sevindiğini, benimle çok görüşmek istediğini söyledi. Numaralarımızı aldık, ama bana dedi ki sen ara beni, ben arayamam. Her zmanaki S işte. Benim arama niyetim yoktu çünkü hayatıma tekrar sokmak istemiyordum kendisini. Bu sebeple aramadım da zaten. Sanırım bana bozulmş olacak ki dün garip bir şekilde mesafeli tripli falan gibiydi. Şimdi insanların hatalarının arkadasında kasıt arama, affedici ol, falan filan vs bi süür kursa gidiyorum tamam onu da anlıyorum ama be kardeşim, sen beni takribi 1,5 sene kadar kullan, sonra hayatıma yeniden girmek isteyince de ben mi senin peşindne koşucam. Sen bana dostken ne verdin bütün enerjimi çekmekten başka (bir keresinde bize gelip 1 hafta boyunca bizde bunalım yapmıştı, sürekli onunla ilgilenmemi istemişti, beni hiçbiryere gödermemişti sonra ben de Edirne'ye gitmem lazım diyip yalan atıp kaçmıştım ama ben de bayaa şişmiştim. bunların sonunda ne oldu, bi kere ev arkadaşına bakıcılık yapmadım benden kötüsü olmadı, Frida gibiyim ben de vefa önemli şey, neyse) ne yaptın bana. Lazım olunca kullanmaktan başka. Beni geri istiyorsa bunun için o uğraşmalı. Ki onun case'inde uğraşsa da geri alamazdı ya beni neyse. Sinirlendim ben biraz da o bakımdan şeettim, paylaştım sizinle...

1 yorum:

Selma dedi ki...

Canım, yazını okurken aklıma geldi.. Şimdi ben Gestalt Terapisti olmak için bir eğitim alıyorum.. Geçen eğitim modülünde beni en çok etkileyen şey neydi biliyor musun? İnsanları dinlerken, tanırken aklımızda hep şunu tutalım dedi hoca: "elinden gelenin, yapabildiğinin en iyisini yapıyor" Bir süredir affetmemi kolaylaştırıyor bu :))) Belki o arkadaşın da daha iyisini yapmayı bilmiyor :)))