Coco Avant Chanel

Duymayanınız kalmaıştır herhalde. Chanel öncesi Coco'yu anlatan ve şu anda gösterimde olan filmi. Öncelikle Audrey Tautou'yu Amelie'den beri severim. Coco'ya zamanının çok ilerisinde olduğu, kimsenin giyemediklerini giydiği, çok çok öncü bir kişilik olduğu için çok saygı duydum ve hayran oldum. İnanılmaz zeki bir kadınmış. Ruhu şad olsun :)
Filmi izlemesi çok keyifli fakat vaay muhteşem film değil tabi ki. Üstelik filmin sonu birden pat diye bitiyor bana göre. Sonuna daha nasıl bağlarlardı bilemiyorum. O arada anlatılacak çok birşey yok hakkaten ama yine de geçişisi daha yumuşak yapabilirlerdi. Ama yine de izleyin derim.
Ben şimdi hala çok az yerde gösterimde kalan Coco Chanel & Igor Stravinsky filmini merak ediyorum.
PS: Coco gerçek bir smokermış.
PS 2: Audrey Tautou çok zayıf. Ama o saten gömlekler ve uzun etekler de o zayıflıkta çok güzel duruyor bence.
PS 3: Pijamalar şahaneydi.

Yorumlar

KRİSTAL KÜRE dedi ki…
hemfikirim filmle ilgili ;)

Popüler Yayınlar