Batıl İnançlarım ve Ben...


Bence bunun okumakla, hayat tarzınla vs hiç ilgisi yok. Aileyle de bence... Çünkü benim annem babam da hiç batıl inançla alakası olmayan insanlar. evimizde de konuşulmazdı. küçükkenki arkadaşlarımdan kaynaklanıyor olabilir. ya da benim içimde gizli kalmış bir ev kızı profili var. bilemiycem.
ama ben elden bıçak alıp vermem
kara kedi görünce saçımı çekerim
gelen forward maillere kıl olsam da minimum gereklilikteki kişiye çoğu zaman yollarım
nazara inanırım (blogumda da nazar boncuğu var zaten :) Ben kendimi böyle kabul ettim, sevdim. kimseye zararım yok en nihayetinde...
Bu konuya nerden geldim...
Sevgili yenegenim ............,
Sen bu satıları okuyacak yaşa heldiğinde bu blog ve Zeynep Teyzen ne alemde olur bilinmez ama, annen senin göbek bağının X lisesine gömülmesini istemişti, bense Harvard Law School'a. Arkadaşım da var orda şu anda gönderirdim bak, başka bir arkadaşım göndermişti biliyorum. Ama tabi annenin yanında bana bok yemek düşeceğinden senin göbek bağını o X lisesine gömdük. Daha doğrusu gömdüm. Benim yolumun üzeriydi. İçeri girerken güvenlik sordu ben de sırıtarak en sempatik halimle söylerim ama gülmek yok dedim. sonra da göbek bağı gömcektim dedim. adam da ben bilmem diyerek bayan güvenliği gösterdi. gülerek. kadın telefonda bi de suratsız eyvak dedim mıçtık. ama kadın da anne olacak ki ana yüreği anlar hesabı çaktırma diye zırt diye soktu beni kıyamam Allah razı olsun ondan. Aşağıda gördüğünüz çukuru kazdım. Bu arada az önce bizim arka bloktaki cafe bugunkü menüsünü mail atmış, yemeklerden biri şu: vejeteryan etli lahana!!! Neyse konuyu dağıtmayalım çukura koydum. İnanmazlar bana diye resimlerini de çektim.
Olay mahalinin uzaktan resmi bu da
işte böyle sevgili yeğenim. arkadaşlarına anlatırsın ne manyak anan ve zeynep teyzen varmış, burdan da gösterirsin gerekirse. sankim içimize seda sayan kaçmış.

Yorumlar

Popüler Yayınlar