Yoğun İnsan Hayatı

Evin yanındaki cafeyi arıyorum. Saat 13:00'te evdeki temizlikçimize yemek goturmesi için sipariş veriyorum. Böylece temizlik bana hep daha pahalıya geliyr çünkü evde yemek hiç olmuyor :(
Bize soruyorlar Elif'le akşamları yemek yapıyor musunuz? Hayır? Dışarda mı yiyorsunuz? Pek değil. Akşamları yemek yemiyoruz biz galiba. Emin değilim ama akşamları ne yaptığımızı tam olarak bilemiyorum. Dışarıda arkadaşlarımla planım varsa yiyorum zaten. Bazen ofiste akşamüzeri birşeyler yiyorum. Ofiste çalışmak için kaldıysam çok nadir akşam yemeği siparişi veriyorum. Eve sipariş de çok nadir veriyorum. Öye akşamları yemek yemiyormuş gibi bir halim de yok kilo bakımından ama. Anlamadan evde abur cubur yiyorum sanırım. Bir dönem mısır patlatıp yiyordum, bir dönem çekirdek :) Allah'tan annem okumuyor burayı.
Yorgunluktan kafam çok dağınık bu sıra. Halbuki Keşan'la ilgili bir sürü malzeme vardı yazacağım unuttum. Resim de çekemedim. Böyle oldu.
Öğleden sonra ofis dışında olacağım, yarın eğitimde olacağım. Pazartesi ancak yazabilirim bu durumda. Hepinize şimdiden iyi haftasonları.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
hemen yazmışsın bakıyorum :)

Popüler Yayınlar