Pazar

Biliyorsunuz cumartesi vakitlice eve döndüğümüzden pazar sabahı 10:00 gibi uyandık. Ben kızlara kahvaltı hazırladım (including pancake). İki makine çamaşır yıkadım :) Sonra Günseli ile Cadde'ye gittik ve Elif'le buluştuk.
Kızkıza valla çok güzeldi. Elif'imi de çok özlemişim.
Bu arada sonunda English Home mağazasına da gidebildim. Detay gezemedim ama süper güzel bir nevresim/çarşaf takımı aldım. Böyle zamanlarda hep ev düzesim geliyor yaw :) English Home inanılmaz uygun fiyatlı ayrıca. Tavsiye ederim yani. Havlu konusunda Chakra'yı tek geçerim yalnız söyliyeyim. Gün geçtikçe yumuşuyor. Diğer havlular çok ezik kalıyor Chakra'nın yanında :)
Maç yüzünden zar zor eve döndük. Sonra ablanız yeşil mercimek, pilav ve irmik tatlısı yaptı. Fena olmadı. Yedik yani. Tatlı bayaa iyiydi yalnız vanilyanın kokusunu çok beğenmedim. Bu seferki değişik vanilya mı neydi bilmem. Ay dur bak o tatlının da tarifini vereyim ben size. Akşam evde resimlerini de çekeyim de. Du bak unutmayayım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar