Optimum Günlüğü 1

Pazar günü Şeymoş'u Ankara'ya uğurladıktan sonra Zeyenbime düğün ayakkabısı bakalım diye Capitol'e gidecektik ki Optimum'a hiç gitmediğimiz ve orada daha çok mağaza olduğu aklımıza geldi. İlkin tantitoni mağazasına girdik. Detayları devam yazıda olacak. Sonra Beymen'e girdik ki pek bir şey yoktu. Jimmy Choo ayakkabı vardı 400 küsura o güzeldi bi tek o kadar. Sonra Park Bravo'ya girdik. La Senza'da biraz kendimizden geçtikten sonra Nine West'te bayaa bi kendimizden geçtik. Ben kedimi bir şekilde tuttum ve aşağıdaki mor baber ve kahve loaferı almadım. Çünkü tam içime sinmedi. Yoksa kimse kurtamazdı elimden :) bu loafer Anne Klein'ın ve 80 lira civarı idi sanırım. İkisi de çok yumuşak ve rahattı. Babet el yapımı imiş. O da 74 liraydı efenim % 75 indirimdelermiş.
Sonra Vakko'ya girdik. Ya da Park Bravodan önce girdik her neyse. Aşağıda gördüğünüz muhteşem ayakkabılar ve gece elbiseleri vakko'dan.
Bu ayakkabıya bayıldık. So sexy...
Bu elbisenin hastası oldum. 423-TL bana hediye almak isterseniz mani olmam sanırım.

Kombinasyon Zeynuş'tan. Nine West'te çantanın aynı rengi saten gece ayakkbısı da var. So trendy...

1.000-TL çok şık gece elbisesi...
Küçük numarası yok maalesef. Nine West!ten.
Giyme potansiyelim sıfır olduğundan alamadım. Tam cam göbeği rengi ve de çok rahat...

Yorumlar

Popüler Yayınlar