İtiraf

tamam itiraf ediyorum dün akşam flamencoya biraz geç kaldım. aslında hala yetişebilirdim ama yetişmedim. fulyadaki beymen outlete gittim. sadece 1 saat kalabildim 8'de kapanıyordu çünkü. güzel ayakkabılar vardı ama ayağıma ya büyük ya küçük oldular :( güzel çanta yoktu pek. bir tane kot aldım citizens of humanity böyle paçaları hafifi bol çok güzel ama boyu uzun biraz terziye götürmem lazım. 90 küsura düşmüşt 300 küsurdan. Bi de 60 liraya siyah nike aldım. spor yaparken değil de günlük giymek için daha ziyade. kardeşime de beyaz gömlek aldım jilet gibi. banana republic beyaz gömlek konusunda başarılı bri marka zaten ama amerika ucuzken burda pahalı olmasına gıcık oluyorum.
geçen hafta da banana republic'ten etek almıştım çok güzel. süper güzel etek ve elbiseler var banana republicte. indirime girsin elbise alıcam. fiyatlar 325-385 civarı. çok bence.
mangodan da bir tayt, bir indigo rengi ince fitilli kadife pantalon, bir uzun hırka, bir yün elbise, bir beyaz gömlek, bir t shirt aldım. unuttuklarım olabilir.
la senza'dan 4 takım aldım. süper güzeller. marks & spencerdan çorap ve altlar aldım bi sürü de.
swarovskiden küpe aldım.
ankaradan da bi sürü şey almıştım.
daha aklıma gelmiyo bile yaa hala alıyorum.
öf allahım ya yine çileden çıktım sen aklımı başıma devşir benim. bunalıma mı girdim acaba ben? bu yazıyı yayınlamaya korkuyorum resmen. belki de bu yardım çağrımdır benim. gizli imdat çığlığı gibi. tutun ellerimden yoksa iflas edeceğim gibi mesela.

Bu da taaaa 2009'dan kalmaymış

Yorumlar

Popüler Yayınlar