Güzellik Kremi

O ne demeyin. Gerçekten öyle. Ayşegül'ün bana aldığı parfümün içerisinden eşantiyon olarak çıktı bu krem daha önce bahsettiğim el kremi ile birlikte. Yalnız gerçekten cildi daha parlak ve pürüzsüz yapıyor. İnsan bir ışıl ışıl oluyor böyle. Kesinlikle tavsiye ederim. Ancak cilt doktoruma sordum. İçeriğini bilmiyorum o yüzden birşey söyleyemem ama senin cildin sivilceye yakın o yüzden çok özel zamanlarda kullan dedi. Ben de öyle yapıyrum gerçekten. Mesela Ayşegül'ün düğününde bunu sürdüm ve üzerine fondoten süremedim mesela sadece pudra sürdüm. Bir de Clinique'in pore minimizerını sürdüm elmacık kemiklrimin üstüne. Özel zamanlar için kesinlikle tavsiye ederim yani. Her ikisini de. Belki ikisini de aynı anda sürmeye gerek yoktur aslında da düğün ya odan. Yoksa sadece biri de iş görür bence.

Yorumlar

Popüler Yayınlar