Çok oldu

yazmayalı biliyorum ama çok yorgunum bu sıra. Biliyorsunuz kınaydı, bekarlığa vedayıdı, hastalıktı düğündü zaten şaşmıştı dünyam. Haftaiçi de işler de yoğundu geç vakte kaldık arada. Cuma gecesi hayatmın 3. en korkunç (Birincisi Kamil Koç'la Bodrum-Antalya arası otobüs yolcuğu, ikinici Paris-Los Angeles ekonomi sınıfı uçak yolculuğu isi) yolculuğunu geçirdim. Dandik bir otobüste 5 saatte Harem'den Keşan'a gittim. Gece 3 gibi vardım. Kabustu yaa kabus. Bu kadar kötü olmayan 5 saatlik bir dönüş yolculuğu. Tekrar uykusuz geceler, bir arkadaşımın üzüntüsünü paylaşmak. Zaten psikolojim çok iyi değil iyice bedbaht oldum bugun inanmazsınız. Neyse buna da çok şükür bir kaç güne düzelirim ama bugün kendimi çok yorgun ve çökmüş hissediyorum. Onun dışında herşey yolunda ama.
Dün minnoş kardeşim 25 yaşına girdi. Onu çok seviyorum ve iyi ki benim kardeşim, iyi ki yanımda. İyi ki doğdun Elif'im.

Yorumlar

Popüler Yayınlar