xanax yerine vivaldi

Volkan sağolsun i-podumu kalsik müzik ve opera ile doldurdu. Sabah işe gelirken yeminlen gerginliğimi aldı. Beyle içimi hayatın güzellikleri ile dolduruyor klasik müzik. Arka fonda o olunca hayatı yaşaması daha güzel gibi geliyor. Deniz, boğaz, yürümek, hayat herşey daha zevkli geliyor gibi. Nasıl anlatsam bilemiyoru bende yarattığı hissi bilemiyorum ama toplu taşımada o kalabalığın içinde kendimi ordan soyutlamamı sağlıyor. Bir nevi sergi gezerken veya Art of Living Part II'de Ağva'da yaşadığım huzuru yaşıyorum. Hepsi bana aynı huzuru veriyor gibi...
O yüzden, ben burda yokum ama, siz 19 Eylül cumartesi gecesi yıldız sarayında sergilenecek saraydan kız kaçırmayı sakın ola ki kaçırmayın.
Ben bu akşam flamencoya bu sefer gideceğim inşallah :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar