eskilerden yine

ilk defa 24 aralık 2008'de yazmışım defterime blog kurma niyetim olduğunu. nelerden bahsetmek istediğimi yazmışım.
o günü tütü, deniz ve berna (bkz. http://www.pastamalzemeleri.com)/ alkentteki mezzalunada beklerken yazmışım bunları. pre-xmas yemeği yemişiz o gün. o gün ilk defa kar yağmış istanbula. tutsun istemişim, ama tutmamış. huzurluymuşum. ama bu cümleyi kurmaya korkmuşum. çünkü ne zaman olumlu hissettiğimi dile döksem birşey olacağından korkuyorum. (burada şimdiki zamanda araya giriyorum. en son kendimi çok huzurlu hissettiğimi söylediğim gün annemin kemoterapi olacağını öğrendim. ondan önce söylediğimde annemin kanser olduğunu öğrendim). Türk halkının çocuklarına en kötü mirası. Türk kültürünün daha doğrusu. kuantumu tersten olumsuzlamaya doğuştan koşullanmışız. bunu kırmam gerektiğine ilişkin bir sürü şey yazmışım. bu fikrin doğru olmadığına kendimi inandırmak için bi sürü şey. sürekli korkuyla yaşamak istemiyorum artık demişim. sürekli birşeylerin ters gideceği korkusuyla. hem illa bir bedel ödenmesi gerekiyorsa geçmişteki terslikler bunun bedeli olmalı.
uzuuun yıllardan sonra ilk defa bugun tekrar birşeyler yazmaya başlamışım. kayda değer şeyler olmasa da yazmışım yine de.
tüketici hakları ile ilgili çalışmalar yapsam ileride gönüllü demişim. bi gün zengin olursam yaparım belki.
yine alışveriş çılgınlığımın son sürat devam ettiğinden bahsetmişim.
herkesin 30 olmadan önce yapılcakalr listesi varmış benim hiç olmamış ilk defa onu yapmışım. 30'a 7 ay 25 gün kala yapmışım göreceğiniz listemi
1) araba almak: nah
2) süper bir aşk yaşamak: nah
3) Evimin kirasının artmaması: düşürdüm bile ;)
4) Flamenco öğrenmiş olmak: eh başladım sonuçta
5) İspanyolca veya fransızca öğrenmeye başlamak. bir an önce ikisinden birine karar vermiş olmam gerekiyor demişim. karar vermiştim galatarasay ünv'de ispanyolcaya ama gidemedim haftasonlarım edirnede geçmeye başlayınca.
6) yogaya başlamak ve sağlam bir esneklik kazanmış olmak: nah
7) cilt problemleri halletmiş olmak: halletmiştim ama yine başladı hafiften.
8) kişisel gelişim: yol aldım, durmak yok, yola devam
9) Londra veya NY'a gitmek ki Londra'nın olma ihtimali daha yüksek görünüyor demişim bildiğiniz üzere gittim. Sırada NY.
10) LES'e girmiş olmak: Nah (bu hikayeden bahsetmiştim daha önce hatırlarsanız ALES hakkında)
.......
böyle devam ediyor.
en sonuna da demişim ki bütün bu yazdıklarımı yapamasam da kendimi looser hissetmemek. yine de başardığım çok fazla şey olduğunu bilmek :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar