DKNY kızı olmak

Ben üniversitede okurken Helsinki Yurttaşlar Deneği'nde gönüllü çalışıyordum. Bir gün oraya giderken giydiğim DKNY yazan t shitü görünce Ebru bana gel bakalım DKNY kızı demişti. Kuşkusuz ironik söylemişti bunu. Ben de yok ben değilim aslında diye kekelemiştim. Klasik ben işte ne tam burjuva, ne tam entelektüel. Arada sıkışmış biraz ondan biraz bundan. O zaman takıyordum bunları ama artık takılmıyorum. Kendimi anlamlandırmak, kalıplara sokmak zorunda değilim. Neyse Tuğgen de bi kere demişti ki sen tam DKNY kızısın. O tarzım itibariyle söylemişti bunu tabii modadan ziyadesiyle anlayan çok zevkli bir insan olduğu için kendisi.
Sonra anladım ki evet DKNY benim kalemimmiş. Kıssadan hisse diyeceğim o ki DKNY'nin sonbahar kış kreasyonuna bayıldım ki ne bayıldım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar