Çok Yoğunum

Sizinle ilgilenemiyorum bu sıra ama beni merak etmeyin. Denize doyduğum bir haftasonu geçirdim o sebepten çıp çıp deniz sesiyle huzura erdim. bu hafta çok daha iyiyim. Üstelik annem de toparlanmaya başladı. bu haftasonu çok güzel rose şampanya içtim (hello to Azade), Cumartesi 4 saat kadar (hello to Volkan, İrem ve Barbaros) Pazar da 2 saat (hello to Barbaros) yelkenlideydim. Pazar günü bi sürü yunus gördüm. Ana yelkeni trim etmeyi ve dümeni kullanmayı ilerletmeye başladım. En yakın vakit kışlık kıyafetlerimi alıp tam gaz devam yelkene. Kardeşim Elif İstanbul içinde ikinci kez araba kullandı ve biz ta Büyükçekmece'ye gittik. Congraculations to Elif :) Brüno'yu izledim. Manyak Sacha ya :) Pazar sabahı pancake yaptım kendi kendime (hello to Zeynuş). Cuma gecesi rüyamda babamın öldüğünü gördüm hıçkırıklarla uyandım. Herkes ölecek korkusuyla kafayı yiyeceğim sandım ama deniz beni kendime getirdi. Hepimize iyi haftalar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar