Bu Benim Bugünkü Halim

Bir ara saçımı başımı yolup çığlıklar atıp kaçmak istedim. Sonra kırdım kışımı oturdum bitirdim işlerimi. Ay annem babam okusa 2 gün konuşmazlar benimle kıç yazdım diye ama neyse siz hoşgörün beni artık. Sürekli yoğun olmaktan şikayet ediyorum ama yine doldurdum bütün boş zamanlarımı. İşler de yoğunlaştı bu sıra. Yorgunluktan ölüyorum yani artık.
Pazartesi biliyorsunuz Doyçe'nin sergisi vardı, salı akşamı akşamı Ankara'dan gelen falcıya gittim, çarşamba akşamı işten 23:30'da çıktım, bu akşam (20:25 oldu) bunları yazıp çıkıcam. Yarın akşam Bienal'in partisi var liman lokantasında ona gitmek istiyorum ama bu akşamki toplantı iptal olduğu için yarın akşam da olbilir. Cumartesi sabahı Ayla Teyzeler kahvaltıya gelecekler. Saat 12:00'de Sevoş'la işimiz var biraz sonra 14:00'te yelken dersi var. Akşam da Arzu'nun doğumgünü var. Pazar günü de Antrepo 3'teki Bienal Sergisini ve gitmişken paralel etkinliklerinden İstanbul Modern'deki Sarkis sergisini de gezmek istiyorum.
Yazarken bile yoruldum. Şimdi bunların hepsini yapmak istiyorum. Şimdi yapmasam başka zaman yapıcam.
Bu arada tabi Cumartesi sabahından önce evi biraz toparlamış olmam lazım. Çamaşır yıkayıp biraz da özlediğim domestic ev işlerimi de yapmak istiyorum.
Kendimi klonlasam fena olmaz. Maddi durum da patladı bu ay. Klonladıklarımdan birini de ek işe başlatsam fena olmaz. Neyse iyice çıldırmadan kaçayım ben.
İşte bu da genel halim. Öff

Yorumlar

Popüler Yayınlar