Sonbahar geldi geliyo

İstanbul'da en sevdiğim şey sonbahar. Siz haftasonlarını İstanbul'da geçirebilenler. Bunun kıymetini bilin. Ve yavaş yavaş açılan sezon ile yapılabilecek pek çok aktiviteyi de kanaatönderinden takip etmeye devam edin.
9 Eylül'de Sakıp Sabancı Müzesi'nde yeni bir sergi başlıyor. Türkiye’deki 100. yılını kutlayan Deutsche Bank’ın işbirliğiyle, 09 Eylül - 01 Kasım 2009 tarihleri arasında, “Joseph Beuys ve Öğrencileri - Deutsche Bank Koleksiyonu’ndan Seçmeler” başlıklı sergiyi gezebilirsiniz.
Ayrıca, İstanbul Modern'de yer alan "Oda Projesi" sergisinin de son günleri olduğunu hatırlatmak isterim. Son gün 30 Ağustos Pazar. Oda Projesi Danimarkalı fotoğraf sanatçısı Anette Merrild'in 9 ülkede 9 büyük kentten yaşam alanlarını görüntülediği sergisinde İstanbul'un da bulunduğunu belirtmek isterim.
Ben bu haftasonu ne mi yapıyorum? İstanbul Fashion Days'a gidiyorum. Pazar günü de yelken kursum var. Pazar günü kalan zamanımda hem Arzu'da Art of Living'in pazar buluşmasına gitmek istiyorum hem de Oda Projesini gezmek istiyorum. Ama zamanı nasıl ayarlayabileceğimi bilmiyorum. Görmemişin bir haftasonu olmuş durumundayım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar