Istanbul Fashion Days



Saat 15:30'a doğru İTÜ Taşkışla binasına varıyoruz (12:30'daki Gamze Saraçoğlu defilesini kaçırdık maalesef). Ben davetiyemi ofiste, Cevza evde unutmasına rağmen kapıda isimlerimiz olması sebebiyle giriş kartlarımızı alabiliyoruz. Girişte bez IFD bez torbaları ve Aida Pekin tasarımı İstanbul mumlukları hediye ediliyor. Avluda Otto ve Kahve Dünyası konuşlamış. Bahçede ambiyans ve ortam çok güzel ama masa bulmakta zorlanıyoruz. Neden bahçeye gittiniz defile ne oldu derseniz, geç kalmamız sebebiyle kalabalıktan defile alanına giremedik. Biz de gittik bahçede oturduk. Sonra fuar alanındaki kıyafetleri gezdik. Tekrar bahçede oturduk. Çok zaman olması sebebiyle arada Akaretler'deki Der Die Das'a gidip yemek yedik ve Hakan Yıldırım defilesi için geri döndük.
Bu sefer Otto'da konuşlanıp defile zamanının gelmesini bekledik. Önden girip en öne de oturduk. (Hakan Yıldırım defilesini bu kadar rahat izleyebilmemiz sebebiyle Cevza ve Bözük Aslı'ya teşekkür burdan). Yer bulmakta zorlandığımız için dağıldık. Biz kardeşimle podyumun en başlarında en önde yer bulabildik (yaşasın). Ve defile başlıyor. Mankenler önümden geçerken bütün falsolarını görüyorum maalesef. İlerlediklerinde onlara geriden baktığımda çok güzel ve havalı gözüküyorlar evet. Ama maalesef ben löpür löpür sallanan etlerini, selülütlerini vs görüyorum ve bizden neden senelerdir uluslararası standartlarda bir manken çıkmadığını anlıyorum. Kardeşim sizin işiniz bu değil mi spor yapsanıza biraz. Bazılarının bacakları kalın hatta. Ayakkabıları da ayaklarına büyük geldiğinden yürümekte biraz zorlanıyorlar.
Kıyafetler bana göre çok ilgi çekici değildi. Ortada büyük bir emek var saygım sonsuz ama pek de yeni şeyler değildi benim gördüklerim. Tabi bunlar benim amatör yorumlarım. Fütürist akım hakimdi defileye. Ece Sükan'ın magazinda çıkan Anjelique önünde düşmesi sonucu dizindeki yara da gözüküyordu :)
Defiler 15 dakika sürdü. Bana az geldi ama meğersem normal standartlara göre uzunmuş.
Ben Sex & the City, NY Moda Haftası hayallari ile gittiğim için biraz hayal kırıklığı yaşadım açıkçası ama yine de içinde bulunması zevkli ve değişik bir ortam oldu benim için.
Sonrasında Hakan Yıldırım'ın after partysi vardı. Partide bol bol dedikodu yaptık. Deniz Berdan'ın elbisesi ve ayakkabıları çok güzeldi ama elmacık kemikleri çok çıkıktı.
Ece Sükan'ın bacakları çok inceydi ama pörsük gibiydi biraz.
Asi'de, Asi'nin kzı kardeşini oynayan manken kızın selülitleri boldu.
İlker İnanoğlu Özge Ulusoy'la çok gurur duyuyordu.
Onu Baştürk çok götten bacaklıymış.
Hande Ataizi'yi yakından inceleyemedim :(
İsmini bulmadığım eski magazincilerden olan adamın kıyafeti çok kötüydü.
Zeynep Tunuslu çok çok hoştu. Kardeşim Elif'in yanına geldi ve onunla sohpet etti.
Başka daha bir sürü dedikodu yaptık ama şimdi aklıma pek gelmedi.
Saat 23:00 gibi partiden ayrılıp evimize döndük.
Önümüzdeki yıl daha tecrübeli olacağız. Bu sebeple daha çok defile izleyebileceğimizi düşünüyorum.
Profesyonel yorumlar okumak isterseniz buyrun burdan yakın http://www.zelfist.com/?p=289
Not: Bizim çektiğimiz resimler elime ulaşmadığı için resimler konusunda Zehra Elif'ten destek aldım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar