Cuma Akşamı

İş çıkışı Etiler'de Mirage Cafe'ye gittim. Alkent solunuzda kaldığında ileride sağda. Serap diye bir kadın var, ona gittim. Çok sıra vardı. Ama randevu alırsanız çok beklemiyorsunuz. Bir sürü kadın sırada. Çok komik bir durum. Ben falcının pozitifini severim. Bu da öyleydi.
Sonra Cevza'yla Cook Shop'ta peynir tabağı ve kırmızı şarap. Cook Shop Nispetiye Caddesi üzerinde. Sanırım Şamdan'ın yanında. Dekorasyon vs sevimli. Mekan sevimli. Yediğimiz içtiğimiz de güzeldi. İçerideki insan profili pek bana hitap etmiyordu açukça. O yüzden tekrar gideceğimi sanmıyorum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Ben bu kadina gittim ama hic tutmadim.
7dk bakti sadece ve cok suratsizdi.
Baska okuyan olur diye burada paylasmak istedim.
1 saat bekletti beni, sonra da dedigim gibi, 7dk surdu. Ben normalde cok rahat okunan bir insanim, burclar salladi, bu burc kim, su burc kim, diye ve yarisinden azi tuttu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, o paraya degmez.

Popüler Yayınlar