Açık Radyo

Nerde kalmıştık, evet İstanbul Modern'in otoparkına borçlanıp Açık Radyo'ya vardık. Yukarıda görmüş olduğunuz foroğraf Açık Radyo'nun arşivinden. Yalnız ilgimi çeken husulardan biri burada bir adet Deniz Seki CD'si olmasıydı. Şaşırdım. Ama ortam bana üniversite yıllarında gönüllüsü olduğum Helsinki Yurttaşlar Derneği'ni hatırlattı. Burnumda tüttü manevi tatmini yüksek işlerim. Aşağıdaki resim nerenin kapısıydı unuttum kusura bakmayın.
Radyo'da Didem var. Bizle birlikte 4 kişi olduk. Volkan'ın programı için stüdyoya giriyoruz. Biz de onun arkasındaki sessiz gizli konuklar.
İrem'in telefonundaki serhat'ın resmiyle şebeklik yapıp sessiz kikirdemelerimiz de ölümsüzleştiriyoruz. Siz belki göremiyorsunuz ama Serhat'ın burdaki resmi gerçekten çok komik.
Volkan'ın seçtiği şarkılar çalarken aralarda konuşabiliyoruz ve onun yerine oturuyorum. Volkan'ın bu konudaki kültürü eşsiz. Fakat doğaçlama caz bana pek hitap etmiyor sanırım. Çalan şarkıların bir kısmını beğenmekle birlikte bir kısmının da bana pek hitap etmediğini itiraf etmek zorundayım.
Radyo'nun duvarlarından. Yeri gelmişken ben de Hrant'ım ben de Ermeni'yim diye desteğimi belirtmek isterim.
İrem ve Volkan'ın sigara molası.
Çay odasından...
Teknik bir sebep dolayısıyla başka bir stüdyoya geçiyoruz.

İşte bombaaaaaaa. Eğer radyoyu dinlediyseniz, Volkan'ın programından sonra "Sayın Dinleyiciler, 28 aralık 2008 tarihli İnsan Sesi programının tekrarını dinliyoruz" gibi birşeyler dedim. Bir de "Sayın Dinleyiciler, 28 aralık 2008 tarihli İnsan Sesi programının tekrarını dinledik" dedim. Kayda alındı ve Volkan'dan sonra progrma benim anonsumla başladı ve bitti :) Çok heyecanlandım :) Ayrıca bunu söyleyene kadar da gülme krizine girdim neden? İlk söylerken "dinliyciiiz" dedim niyeyse sonra da patladım zaten. İki kelam lafı zor ettim yani. Ben celebrity olsam canlı yayın insanı olmazmışım.
Sonra Flickr'da Didem'in çektiği güzel fotolara baktık. Ofisi gezdik. Radyo'dan çıktık. Garanti Bankasından para çektik ve İstanbul Modern'e borcumuzu ödemeye gittik.
Bu güzel deneyim için Açık Radyo'ya ve Volkan'a çok teşekkürler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar