LLM

LLM ne menem bir şeydir derseniz hukuk yüksek linsansı/masterı derim size. fakat ben ne basiretsiz bir insanım ki iki yıldır kısmeti bağlanmış ev kızları gibi muvaffak olamıyorum bir türlü. ilk mezun olduğumda bilgi'ye başvurmuştum. benim gibi ösym bursuyla okulu kazanıp puanını yükseltmiş bir öğrencisine sadece % 20 burs verdiği için sinirlenip gitmemiştim. sonra çalışma saatlerim imkan vermedi. LES sonucum ancak 2 yıl geçerli olduğundan ALES'e girmem gerekti. sonra ALES tarihlerini takip edemedim. ALES başvurusu yapacağım 2007 sonunda BDDK denetime geldi başvuruya gidemedim (tamam başvuruyu son güne bırkmak benim hatam). BDDK ne derseniz Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu. neyse 2008 bahar döneminde başvuruları yine kaçırdım falan filan nihayetinde mayıs 2009'da olacak olan sınava başvurmayı başarabildim. kardeş nil sağolsun büyüdü de torpil yaptı bana sıra beklemeden başvurumu da yaptım fakat bu sefer de sınavı kaçırdım. ben sınavu mayıs sonu sanıyordum, eve sınav kağıdıdı da gelmeyince yaymış haftasonu yelken derslerime gidiyordum. yine bir pazar ders arkadasim demez mi sözlümü ALES'e bıraktım geldim diye. kafamdan aşağı kaynar sular indi. evde kardeşime söyleyince o da demez mi senin sınav kağıdın geldi ben aldım görmedin mi siye. göstermezsen nerden görebiliriiiiiiimmm!!! neyse şimdi de ALES'siz özel öğrensi statüsü ile başvurayım şansımı deniyeyim dedim ne göreyim, son başvuru tarihi bugünmüş :( polyannnacılık yaparak harvard law schoola gideceğim için bunların engellendiğini düşünüyorum :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar