Dermatolog Önerilerim

İstanbul'da bildiğim 3 adet dermatolog var. Birincisi Alman Hastanesi'nden Ayşe Özboya. Alman Hastanesi'nden ayrılıp kendi muayenehanesini açmış olabilir. Bir ara öyle bir sms almıştım sanki çünkü :) Uzun yıllar hastası oldum, memnun da kaldım.
Ayşe Özboya cep tel: 0 532 250 07 22
İkincisi Doç. Dr. Yasemin Oram. Kendisi Amerikan Hastanesi'nde çalışıyo. Aynı zamanda Amerikan Hastanesi'nin dermatoloji bölüm başkanı. Ancak randevu almak çok çok zor. Her ayın 25'inden sonra randevu için zamanı açılıyo. Örneğin bugün 28 Temmuz ya Amerikan Hastanesi'ni ararsanız diyor ki Yasemin Hanım'ın randevuları doldu. Önümüzdeki ay 26 Ağustos'ta randevusu açılacak. 26 Ağustos sabahı saat 9:00'da ararsanız bile randevu alamayabilirsiniz. O yüzden sadece 1 saatiniz falan var randevu alabilmek için. Acele edin. Ayrıca özel sağlık sigortanızla ödeme yapamıyorsunuz. Muayene ücreti ne kadarsa siz orada ödeme yapıyorsunuz, kendiniz isterseniz sigortadan fatura ile talep ediyorsunuz. Amaaan ben bunlarla uğraşamam derseniz Amerikan Hastanesi'nin sağ karşısındaki Ece Eczanesi'nin karşı çaprazında Nur Apartmanı var. Onun 5. katında da muayenehanesi var. kendisi dünya tatlısı bir kadın ve çok da iyi bir doktor.
Doç. Dr. Yasemin Oram Muayenahane Tel: 219 20 50.
Üçüncüsü de yine Amerikan Hastanesinden Halil Beyazıt. Ben hiç gitmedim ama giden iki arkadaşım da çok memnun kaldılar.
Not: Ben Yasemin Hanım'ın gözetiminde roacutane kullandım. Bir ara ona ilişkin yorumlarımı da sizinle paylaşacağım.

Yorumlar

dora maar dedi ki…
tecrübeyle sabit. 1 hafta önce yasemin hanım'dan randevu almak için telefon açtım, 26 agustos'a randevu verdiler:(
Adsız dedi ki…
Yatalak kanser hastası yaraları tedavisi için eve gelecek bir dermatolog arıyoruz. Ev Amerikan Hastanesi karşısında. Ne yazık ki Dr Yasemin Oram eve gelmiyor :(

Popüler Yayınlar