Diego El Cigala


Aralik basinda Bremen'de basibos dolasirken afisini gorup hemeeen biletimi almistim. Ale'nin gelip gelemeyecegini bilmedigimden ona bilet almamistim. Bastan benim isim olur falan diye mizirdanirken, ben bilet almayi unuttukca pek heveslenir oldu. Yururken afisi gordugunde ne zaman gidiyoruz, bana bilet aldin mi diye hevesle sormaya basladi. Sonunda dun konser gelip catti. Bu aralar asiri yorgun ve unutkan oldugumdan tarihleri karistirmisim, bugun saniyordum Allah'tab Ale'nin telefonuyla kendime geldim. Neyse onun isi uzun sureceginden ben tek basima gittim.
Saat sekizdeki konser icin yediyi ceyrek gece hazirlanmaya basladim. Ona hazirlanmak denmez tabi sadece uzerimi ortecek kiyafet giydim. Amaaan Almanlar her halukarda benden beter olacak nasilsa dedim ki bir de ne goreyim. Megersem butun Almanlar kiyafet zevklerini bugune saklamislar. Utandim kendi halimden resmen. Ama vallahi hic beklemiyordum. Cok fazla yabanci vardi. Bir dahaki sefere erken gidip ingilizce konusanlara yanasmaya karar verdim. Bir suru cok seker tip vardi arkadas olabilecegim. Hepsini tek tek durdurup siz gunduz nerde takiliyosunuz da ben sizi hic gormuyorum diyesim geldi.
Velhasil harika bir konserdi. Bir an kendimi İstanbul'da sandim. Cikista Reassurans'ta bir bira patlatip eve oyle gideyim bari diye dusunmedim degil.
Cikista kocama bir Cigala plagi aldim. Eve gelince biraz dinledik ama normalde kalkip dansedecekken hic halim yoktu vallahi. Oyle oturup dinledim.
Yarin Stockholm'e gidiyoruz bu arada. Tavsiyeniz var mi? Gerci yarin Hamburg'da guvenlik gorevlilerinin grevi var. Umarim gitmeyi basarabiliriz. Dua edin bir de nereye gidilir ne yenir ne icilir bi anlatin canlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar