Bunlar da ayakkabilarim


Golf ayakkabisinin hem rahat olmasi, hem de ayagi iyi kavramasi gerekiyor. Bu ikisini bir arada bulmak zor. Ama ecco ve FJ markalarini denemenizi tavsiye ederim. Iki marka da rakiplerine gore acik ara ondeler bence.
Alexander'dan once golf benim icin spor bile degildi. Sadece zengin insanlarin network icin yaptigi bir aktiviteydi. Alexander golf oynamayi cok sevdigi icin bir bayram tatilinde Belek'teki Gloria Golf Resort'a gittik. Sirf laf olsun diye bir ders almayi kabul ettim. Bir de bu golf bayaa şık bir spor. Aaa dur bakayim deneyiyim falan derken ilk dersimden once Alexander'in oyununa 4 delik boyunca eslik ettim. Toplamda 18 delikti ve ve 4 delikte bile benim dilim disaridaydi. Bir de baktimki golf dedigin sey bayaa bir spormus. Ustelik de cok zevkliymis. İlk dersimden sonra biliyordum ki ben bu ise devam edecegim. Fakat yogun calisma tempom sebebiyle pek de devam edemedim. Orda burda boluk porcuk dersler aldim. Simdi easter tatilinda umuyorum ki sertifikami alacagim adam akilli bir egitim alacagim.
Bunu neden anlatiyorum, kendi arkadaslarim bile benimle hay sosyetem diye dalga geciyorlar. Golfle ilgili bu onyargiya ben de sahiptim. Ama simdi fikrim tamamiyla degisti. Eger sizin de bir gun deneme ihtimaliniz dogarsa bir sans verin. Cunku hakikaten dusundugunuz gibi degil.

Yorumlar

Popüler Yayınlar