Amsterdam


Telefondan yazdigim icin resimler tek tek olacak kusura bakmayin. Gecen hafta Ale'nin Rotterdam'da toplantisi vardi ve bir gece kalacakti. Ben de firsat bu fiesat Amsterdam'daki sevgili lise arkadasim Asli'yi ziyaret edeyim dedim. Asli da sagolsun beni aldi goturdu. Ay ne ilgilendi benimle anlatamam. Yere goge koyamadi beni arkadasim ve kocasi Omer. Sagolsunlar. Gerci ben de altta kalmadim yasa disi yollardab Almanya'ya soktugum keci peynirimi paylastim kendileriyle :))) ya bu keci peyniri uzerine feci bir geyik cevirmistik facebookta da o bakimdan yoksa feda ilsun butun keciler ve semereleri arkadaslarima :) gece Hilal, Refhan ve Elif A. Ile de skype uzerinden gecenin korune kadar muhabbet ettik. Resmen birbirimize oturmaya gitmis gibi. Superdi yaaa. Vallahi superdi :)

Yorumlar

fasulye dedi ki…
valla cook guzeldi o gece. abartma bee bisey yapmadik o kadar da, zaten toplamda kac saat kaldin.
yerken niye soylemedin merengli cheescakemis bak, ben onu normal pasta diye yediydim :)
ayrica dis fircacinin da fotografini cekeydik iyiydi. keci peynirini az az yiyoz cabuk bitmesin diye. sonunda blogda adim gecti, soyadimla gecmesin ama iyi boyle :))) coook mutluyuuuumm, Elif A: hadi sen de iyisin :)

Popüler Yayınlar