Gunaydiiiiiiin :)

Cok guzel bir pazar sabahi. Sevgilim su anda Turkce dersi aliyor. Ondan sonra da ben Almanca dersi alacagim. Ögremenimiz ayni. Bir seredir haftasonlarimiz boyle. Dun misafirlerimiz icin otel ayarladik. Harbiye'deki Crown Plaza. Cok guzel, yeni, tertemiz bir otel. Ustelik Dolapdere'deymis gibi durmasina ragmen Nisantasi ve Taksim ve tabi ki metroya da cok yakin. pit pit yuru zaten hemen askeri muzenin oradasin. Otelin Genel Mudur"u Onder Bey cok yadimci oldu sagolsun. Ihtiyaciniz olursa hepinize tavsiye ederim. Ustelik yurtdisindan gelecek misafirlerimiz icin dugun mekanina varis icin otobus, Istanbul turlari falan da ayarliyorlar.
Vakitsiz olunca ben de kalktim kendime kasarli domatesli kekikli tost yaptim. O kekik kokusu beni bi eskilere goturdu bu sabah. Hava da guzel ya cok, Akdenizliligimi bir yerde birakmisim gibi hissettim kendimi.
Ama sapina kadar bende biliyorum. Bazen unutuyorum, bazen yok saniyorum, bazen kacirdim saniyorum. Ama bende. Sabah sabah ne mi sacmaliyorum. Bilmiyorum :) kafamda binbir turlu sey bu sira.
Gelin basi denen mevzuya bir cozum bulmam lazim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar