Biraz detay

Eylül'de Bremen'e taşınıyorum. Her türlü bilginize açığım. Varsa lüffen paylaşın. Hamburg Üniversitesi'nde İngilizce master vardı ama başvurmaktan vazgeçtim. Çok yorucu olacak benim için hemen başvurmak diye düşünüyorum. Zira Ağustos'a kadar iş de dahil çok yoğun. Evlilik hazırlıkları falan. 11 Ağustos'ta evleniyoruz inşallah. Eylül'de taşınıyorum. Ekim'de de hemen okula başlamak istemedim. Belki seneye. Önce Almanca'mı ilerleteyim diyorum. Zaten Almanca kurslarına başladım A1 sınavı için. Onu geçmeden oturma izni alamıyormuşum. İş başvuruları da yapıyorum uluslararası hukuk bürolarına ve uluslararası şirketlere falan. Bakalım artık. Zaten biraz dinlensem, kocişle gezsem tozsam, evliliğin tadını çıkarsam, Almanya'ya alışşsam, falan filan derken zaman geçiverir bile. Orada da pilatese devam edesim var, flamenco kursu bulasım var, çocuk yapasım var. Var da var yani anlayacağınız. Tek sorun çok soğuk memleket anacım yaa. Beni ziyarete gelin haa, bekliyorum. Bol bol kitap okurum, senelerdir alıp da okuyamadığım ne çok kitabım var bir bilseniz. Bir sürü DVD'im var. Biraz da kendimi beslesem. Hamburg yakın, bütün Avrupa yakın. Gezsem tozsam. Bazı sertifika programlarına katılırım hukukla ilgili. Öyle işte. Önerilerinizi yazın lütfen bana.
Hepinize iyi haftalar.

Yorumlar

zeys dedi ki…
bayıldım

Popüler Yayınlar