ordan burdan

geçen gece Alex'le evde film seyrediyoruz. Tabi ki Alman kanalı. Neyse ses çıkarmıyorum şimdilik ama nereye kadar bilmem. Benim yerimde başkası olsa şimdiye Almanca öğrenmişti ama ben hala Ich bin ins Kino gegangen'dan öteye gidemedim. Neyse Scarlet Johanson'ın bir iflmi var "Ada" adında. Hiç bilmiyordum. Aksiyonlu olunca insan anlıyor. Bir de dakka başı manitaya ne oldu, ne dedi diye sorup update alıyorum. Bak dedim bu kadın çok güzel ve çok seksi. Çok beğenmedi. çok artificial buldu :) çok sevindim tabi ben bu duruma :)

Babam ve Elif Viyana'da bir bara gitmişler. O kadar sevmişler ki muhabbetlerini 2 şişe şarap hediye etmişler bunlara :)

Boğazım şiş.

Bu arada i padde "diziizle" ve "filmizle" diye aplikasyonlar var. Alex Alman kanalı izlerken ben de kulaklıkla büyük koltuğa yayılıp Gossip Girl izliyorum. Geçen akşam Mustafa Hakkında Herşey'i izledim. Biraz geç kalmım ama olsun. Ben filmi çok beğendim. Oyunculuklar o kadar iyiydi ki anlatamam. Fikret Kuşkan, Şerif Sezer, Başak Köklükaya, Nejat İşler. Hepsi birbirinden iyiydi. Onları görünce son dönemdeki dizi ve filmler ne kadar vasat geldi anlatamam. Kısacası benim gibi geçe kalanlar varsa kesinlikle tavsiye ederim. Yönetmeni de Çağan Irmak bu arada. Müzikler de Mor ve Ötesi'nden. Tekrar söylemek istiyorum Mor ve Ötesi 10 numara grup bence. Onların müziklerini çok seviyorum.

Bu arada Sartorialist İstanbul'da biliyorsunuz. Ayol Ahu Yağtu'tu almış Beşiktaş'ın göbeğine koyup resip çekmiş. Ben de sokakta görüp stilini beğendiği insanları çekiyor sanmıştım. Kandırıkçıkmış. Kendisiyle ilgili hayal kırıklığı yaşadım bildiğin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar