yar bana bir eğlence

ya hayatım çok sıkıcı bu aralar. sigara yok, alkol yok, gece hayatı yok, sevgilimi göremiyorum pek, ay hiçbir şey yapmıyorum ya işte de öyle eğlenceli zamanlarım olmuyor, oda arkadaşım da iyi ama yaşlı bir Amerikalı neticede pek eğlenceli zaman yok, işte hep çalışıyorum, sonra çıkıp eve gidiyorum, ay çok sıkılıyorum. bi de spor yapıyo falan olsam tamam oldum. gerçi spor yapabilsem bu kadar sıkılmam belki de. koca yaz nerdeyse hiç dansetmedim desem inanır mısınız? kızlarla olan cozutuk eğlencelerimi özlüyorum. mojo'da yuvarlak olup, sırayla ortaya girip rap yapmak gibi mesela ya da groove'da 80'lerde coşmak gibi mesela, otto'da oturup feci geyikler yapmak gibi mesela, ya da ayşe ve hülya ile yaptığımız iş çıkışı kanyon happy hourları gibi mesela, dur ya sevgilim gelip alıcak şimdi beni eve gitmeden bari bi yerde bi şey içelim. gerçi saçım da yağlı ama neyse ya can sıkıntısından iyidir.

inanır mısınız yemek yemekten bile sıkıldım artık çünkü hep düzenli yiyorum ya. bu akşam böyle oturdum aç değilim ama yemem lazım, öğlen et yemiştim akşam o yüzden salata veya sebze yemem lazım. ay çok sıkıldım. ama şişman olmak da istemiyorum neticede. bana biraz eğlence lazım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar